آموزش اینستاگرام

چگونه انلاین بودن اینستاگرام را فعال یا غیر فعال کنیم ؟

آنلاین بودن در اینستاگرام یکی از بخش هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید دیگران از آن مطلع شوند.این روزها اکثر شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های چت دارای ویژگی هستند که نشان می‌دهد کاربر آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده یا آخرین بار در این سرویس فعال بوده است که بسته به موقعیت شخصی یا کاری شما می‌تواند مفید یا مانع باشد.

تفاوت های وضعیت آنلاین در اینستاگرام و واتساپ

واتس اپ شامل وضعیت اختیاری «آخرین حضور» برای فردی است که با او در حال چت می باشید. متوان گفت تفاوت کوچکی با اینستاگرام دارد.

اینستاگرام به شما می گوید که چه مدت از فعال بودن کاربر در هنگام مشاهده پیام های او در دایرکت خود می گذرد. اینستاگرام همچنین یک نقطه سبز رنگ را در کنار عکس پروفایل و نام آن‌ها نشان می‌دهد، اگر فرد در حال حاضر با برنامه تعامل دارد و در حال استفاده از اینستاگرام باشد این نقطه سبز رنگ را نشان می دهد.

با این حال، گاهی اوقات، به هر دلیلی، ممکن است نخواهید کسی بداند آخرین بار چه زمانی در رسانه های اجتماعی فعال بوده اید. خوشبختانه، واتس اپ و اینستاگرام هر دو به شما امکان می دهند وضعیت فعالیت خود را در برنامه مخفی کنید.

در ادامه روش مخفی کردن فعالیت خود را در اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام شما

  • اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
  • روی نماد نمایه یا پروفایل در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • روی سه خط( منو همبرگری) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات ضربه بزنید.
مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام شما
وضعیت آنلاین اینستاگرام
  • روی حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • روی وضعیت فعالیت ضربه بزنید.
  • برای خاموش کردن نمایش وضعیت فعالیت، روی سوئیچ ضربه بزنید.
مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام شما
مخفی کردن آنلاینی در اینستاگرام

 

 

 

 

مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام در دسکتاپ

 

  • نماد نمایه خود را از سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و تنظیمات را در منوی کشویی انتخاب کنید.
  • از پنل سمت چپ گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
مخفی-کردن-وضعیت-آنلاین-اینستاگرام-در-دسکتاپ
آنلاین بودن در اینستاگرام

 

  • نمایش وضعیت فعالیت را از سمت راست پیدا کنید و با انتخاب آن علامت را از کادر حذف کنید. تغییر به طور خودکار ذخیره می شود و بلافاصله اعمال می شود.
مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام در دسکتاپ
مخفی کردن وضعیت آنلاین

سایر نکات حفظ حریم خصوصی اینستاگرام

غیرفعال کردن قابلیت مشاهده، زمانی که آنلاین هستید توسط کاربران تنها یکی از راه‌های خصوصی‌تر کردن حساب شما است. همچنین می توانید اکانت اینستاگرام خود را با مخفی کردن پست های خود از افراد غیر فالوور خصوصی کنید. به این ترتیب، تنها کاربرانی که صراحتاً به آنها اجازه داده اید حساب خود را مشاهده کنند، می توانند عکس ها و ویدیوهای شما را ببینند.

نتیجه گیری

نمایش وضعیت فعالیت به طور پیش فرض روشن است. وقتی روشن است، به سایر کاربرانی که شما را دنبال می‌کنید، و افرادی که به آنها پیام می‌دهید اجازه می‌دهد آخرین زمان فعالیت شما در اینستاگرام را ببینند، از جمله اینکه آیا در حال حاضر فعال هستید یا خیر. اگر ترجیح می دهید آن اطلاعات را فاش نکنید، شاید برای حفظ حریم خصوصی عمومی یا برای جلوگیری از احساس فشار برای پاسخ دادن به پیام ها، می توانید دستورالعمل های بالا را برای غیرفعال کردن این ویژگی دنبال کنید.

نکته ای که باید از آن آگاه بود این است که وقتی آن را خاموش می کنید، همچنین نمی توانید وضعیت سایر حساب ها را ببینید.

این تنظیم برای همه دستگاه‌هایی که به حساب شما وارد شده‌اند اعمال می‌شود، بنابراین نمی‌توانید برای مثال، وضعیت فعال را فقط در تلفن خود خاموش کنید، بلکه آن را برای رایانه یا رایانه لوحی خود روشن کنید.

و اگر قصد فعال کردن آن را دارید فقط کافی است همین راه که در بالا گفته شد را بروید و آن رافعال نمایید.

اگر تمایل داشتید آموزش های بیشتری در زمینه اینستاگرام ببینید حتما به وب سایت ما سر بزنید قطعا از پست های آموزشی ما پشیمان نمی شوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ای او پنل

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام در گروه برنامه‌های مجازی بسیار مهم قرار می‌گیرد. از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در اینستاگرام موفق باشیم. شاید روزها و ماه‌ها زمان نیاز باشد تا بتوانید فالوورها و لایک‌های زیادی را برای پیج اینستاگرامی‌خودتان جذب کنید؛ اما آیا واقعا ارزش این را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا