آموزش اینستاگرام

چگونه رمز عبور خود را در اینستاگرام تغییر دهیم ؟ اموزش گام به گام

تغییر رمز عبور اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران استفاده کننده از این پلتفرم می باشد به این دلیل که نگران امنیت حساب خود هستند.وقتی اینستاگرام خود را باز می کنید احساس ناامنی می کنید؟ یا اینکه ممکن است کسی بدون اجازه شما به آن دسترسی داشته باشد؟ مواردی مانند این اغلب برای کسانی اتفاق می افتد که از رمز عبور عمومی استفاده می کنند که به راحتی قابل حدس زدن است. به همین دلیل یکی از ویژگی های اضافه شده به آن تغییر رمز عبور است. این گزینه ای است که هر کسی از پلتفرم مذکور استفاده می کند بتواند به راحتی حساب شما را هک کند. نیازی به نگرانی نیست زیرا این فرآیند آسان است.

در ادامه به طور کامل موارد را توضیح می دهیم.

 

قسمت 1. چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را با استفاده از نسخه برنامه تغییر دهید

 

با دانلود اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی، شمااکنون می توانید شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید. آموزشی که در زیر اضافه کردیم کوتاه است و به راحتی قابل پیگیری است.

مرحله 1: برنامه را باز کنید و وارد حساب خود در اینستاگرام شوید.

مرحله 2: به صفحه نمایه بروید، روی منوی همبرگر کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید

چگونه-رمز-عبور-اینستاگرام-خود-را-با-استفاده-از-نسخه-برنامه-تغییر-دهید
تغییر رمز اینستاگرام

مرحله 3: در داخل آن، Security یا  Privacy and Security را انتخاب کنید. Password یا Change Password  ( تغییر رمز عبور) را انتخاب کنید، سپس  اینستاگرام درخواست تأیید می کند و شما باید رمز عبور قدیمی را وارد کنید.

مرحله 4: رمز عبور جدیدخود را وارد کنید، مطمئن شوید که رمز عبور قوی و منحصربه‌فرد است( معمولا باید ترکیبی از حروف بزرگ، کوچیک و عدد باشد) و بسته به نسخه  اینستاگرام که استفاده می‌کنید، روی Save یا Done ضربه بزنید.

چگونه-رمز-عبور-اینستاگرام-خود-را-با-استفاده-از-نسخه-برنامه-تغییر-دهید
چگونگی تغییر رمز اینستاگرام

قسمت 2. چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را روی دسکتاپ با استفاده از وب سایت تغییر دهید

تغییر رمز عبور در گوشی اینستاگرام مشابه نسخه دسکتاپ است. اگر بدانید اولین مورد چگونه کار می کند، این روند آسان تر می شود.

چگونه-رمز-عبور-اینستاگرام-خود-را-روی-دسکتاپ-با-استفاده-از-وب-سایت-تغییر-دهید
تغییر رمز اینستاگرام در دسکتاپ

1: دسکتاپ خود را باز کنید و وب سایت رسمی  اینستاگرام را در مرورگر وب خود جستجو کنید.

2: حساب خود را وارد وب سایت کنید و پس از اتمام به نماد نمایه بروید. نماد چرخ دنده  را  انتخاب کنید تا منوی تنظیمات باز شود، سپس حریم خصوصی و امنیت را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

3: از میان گزینه ها Change Password را انتخاب کنید، رمز عبور قدیمی خود را برای تأیید هویت خود وارد کنید و رمز عبور جدیدی را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید.

4: روی Save یا Done ( ذخیره)  کلیک کنید تا رمز عبور وارد شده و تغییرات را تأیید کنید.

 

 قسمت 3: بازیابی رمز عبور در اینستاگرام

Forgot Password  یک ویژگی در اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. اگر نیاز دارید رمز عبور حساب خود را به خاطر بسپارید، آموزشی که در زیر اضافه کرده ایم را دنبال کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را با استفاده از مرورگر وب خود باز کنید و در صفحه ورود به سیستم، روی Forgot Password بزنید.

مرحله 2: پس از آن، اینستاگرام از شما می خواهد که آدرس ایمیل یا نام کاربری اینستاگرام را وارد کنید تا آن را در اینجا جستجو کنید. اطلاعات مورد نیاز برای پر کردن را ارائه کنید و برای ادامه روی Next کلیک کنید.

مرحله 3: اینستاگرام لینک بازنشانی رمز عبور را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. روی آن پیوند ضربه بزنید تا به صفحه تغییر مسیر دهید، رمز عبور جدیدتر را وارد کنید و روی Reset Password یا Save ضربه بزنید.

 قسمت 4: تنظیم مجدد رمز عبور از طریق شماره تلفن

آیا به حساب ایمیل که در اینستاگرام ثبت کردید دسترسی ندارید؟  از شماره تلفنی که برای احراز هویت استفاده کرده اید استفاده کنید. یاد می گیرید چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را در صورت فراموشی تغییر دهید.

1: به همان وب سایت قبلی بروید، روی Forgot Password ( فراموشی رمز عبور) ضربه بزنید و روی Need More Help ( نیاز به کمک) کلیک کنید.

2: در قسمت بعدی، روی Send an SMS  ( ارسال پیامک) کلیک کنید و شماره تلفنی که در حساب اینستاگرام خود استفاده کرده اید را وارد کنید.

3: چند ثانیه صبر کنید، زیرا اینستاگرام یک کد منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند. لطفاً تأییدیه ای را که از طریق پیامک ارسال می کند برای تأیید تنظیم مجدد وارد کنید و برای ادامه روی Next ( بعدی) کلیک کنید.

4: شما را به صفحه جدیدتری هدایت می کند که در آن می توانید رمز عبور جدیدتری را که می خواهید استفاده کنید اضافه کنید و روی ذخیره ضربه بزنید تا رمز عبور جدیدتر را در حساب خود تأیید کنید.

جمع بندی

در واقع تغییر رمز عبور و یا باازیابی آن در اینستاگرام کار بسیار راحتی می باشد که شما می توانید آن را انجام دهید فقط باید دقت لازم را داشته باشید و برای امنیت بیشتر حساب خود از رمزقوی که ترکیبی از حروف و عدد می باشد استفاده کنید.

اگر برای کار در اینستاگرام نیاز به آموزش بیشتری دارید حتما به وب سایت ما یک سر بزنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ای او پنل

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام در گروه برنامه‌های مجازی بسیار مهم قرار می‌گیرد. از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در اینستاگرام موفق باشیم. شاید روزها و ماه‌ها زمان نیاز باشد تا بتوانید فالوورها و لایک‌های زیادی را برای پیج اینستاگرامی‌خودتان جذب کنید؛ اما آیا واقعا ارزش این را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا