آموزش اینستاگرام

از کجا بفهمیم چه پست هایی را در اینستاگرام لایک کردیم؟

لایک کردن در اینستاگرام یکی از عوامل تعامل با پیج محسوب می شود ولی ممکن برای تان این سوال پیش آمده باشد قرار است در ادامه به این سوال جواب دهیم.

آیا تا به حال فکر کرده اید که در حالی که پست های اینستاگرام را ورق می زنید، چند بار در روز روی صفحه ضربه می زنید تا یک پست را لایک کنید؟ هر روز کاربران این شبکه اجتماعی میلیون ها بار این کار را انجام می دهند. در واقع، همه نمی دانند که پست های لایک شده در یک بخش خاص ذخیره می شوند. در این مقاله، نحوه یافتن و دیدن آنها را به شما نشان خواهیم داد.

لایک یکی از ابزارهای مهم در اینستاگرام است و هر پیج با توجه به لایک هایی که از کاربران خود می گیرد رشد می کند.

نکته مهم این که تعداد لایک های هر پست در میزان تعامل آن پیج در اینستاگرام بسیار موثر می باشد.

شما می توانید هر پستی که دوست دارید را ببینید در واقع این قسمت در بخش خصوصی اکانت شما وجود دارد. در این قسمت شما پست هایی که لایک کردید را مشاهده می کنید.

آموزش مرحله به مرحله دیدن پست هایی که در اینستاگرام لایک کردید

شما می توانید پست های لایک شده خود را در اینستاگرام فقط در برنامه مشاهده کنید. نسخه وب‌سایت مرورگر قابلیتی ندارد که به شما امکان ‌دهد آنها را پیدا و مشاهده کنید.

  1. به صفحه پروفایل خود بروید.
  2. روی سه خط ضربه بزنید.
آموزش مرحله به مرحله دیدن پست هایی که در اینستاگرام لایک کردید
دیدن پست اینستاگرام
  1. روی فعالیت خود ضربه بزنید.
  2. لایک ها را انتخاب کنید.
آموزش مرحله به مرحله دیدن پست هایی که در اینستاگرام لایک کردید
آموزش دیدن پست اینستاگرام

اکنون می توانید پست هایی را که دوست داشتید در اینستاگرام مشاهده کنید و با لایک کردن کردن پست در اینستاگرام به بهبود پیج کمک نمایید.

اگر می خواهید پست های خاصی را به سرعت پیدا کنید باید از قسمت بالا هر کدام را انتخاب نمایید.

  • سفارش پست ها: پست های اینستاگرامی را که اخیراً لایک کرده اید به صورت پیش فرض در بالای صفحه مشاهده می کنید. اما می‌توانید به سرعت پستی که بسیار به آن علاقه مند هستید را در اول صفحه قرار دهید.
  • مدت زمان:سپس فقط پست هایی را خواهید دید که در این مدت در اینستاگرام لایک کرده اید.
  • نویسنده: می توانید یکی از چندین نویسنده را انتخاب کنید، سپس فقط پست های اینستاگرام آنها را که دوست داشتید مشاهده خواهید کرد.
دیدن پست های خاص
پست های اینستاگرام

ندیدن تبلیغات در اینستاگرام

شما ممکن است تبلیغات را در مورد موضوعی که به آن علاقه ندارید ببینید.این  به این دلیل است که شما از پست ها آن موضوع خوشتان آمده است پس اگر نمی خواهید تبلیغات را ببینید:

  • روی انتخاب ضربه بزنید.
  • یک یا چند پست را انتخاب کنید.
  • روی Unlike ضربه بزنید.
  • برای تایید عمل، روی Unlike ضربه بزنید.
ندیدن تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام

نکته مهمی که وجود دارد این است که شما علاوه بر لایک کردن پست ها؛ می توانید پست هایی که دوست دارید را بدون لایک کردن ذخیره کنید و برای خود نگه دارید که هر زمانی که دوست داشتید آن را دوباره ببینید.

جمع بندی:

می توان گفت که اگر پست یا پست هایی را در اینستاگرام لایک کرده باشید به راحتی می توانید فقط در چند دقیقه متوجه آن پست ها بشوید و مجدد از آن استفاده کنید . اگر باز هم به آموزش مطالبی از اینستاگرام علاقه مند هستید پیشنهاد می دهیم سایت ما مراجعه نمایید تا از به روز ترین مطالب در جهت کار در فضای اینستاگرام مطلع شوید.

Rate this post

ای او پنل

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام در گروه برنامه‌های مجازی بسیار مهم قرار می‌گیرد. از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در اینستاگرام موفق باشیم. شاید روزها و ماه‌ها زمان نیاز باشد تا بتوانید فالوورها و لایک‌های زیادی را برای پیج اینستاگرامی‌خودتان جذب کنید؛ اما آیا واقعا ارزش این را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا