آموزش اینستاگراماینستاگرامترفند های اینستاگرام

چگونه ایمیل و شماره خود را در اینستاگرام تغییر دهیم و سپس تایید کنیم ؟

چگونه ایمیل و شماره خود را در اینستاگرام تغییر دهیم و سپس تایید   کنیم ؟

۱-بروزرسانی اطلاعات شخصی اینستاگرام

  1. چگونه اطلاعات شخصی خود را در اینستاگرام به روز کنیم؟
  2. چگونه وارد حساب کاربری خود شویم؟
  3. اطلاعات شخصی شامل چه مواردی می شود؟
  4. چگونه اطلاعات شخصی را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟

ابتدا به این موضوع که چگونه می توانیم از طریق دستگاه های مختلفی مانند موبایل ،لب تاپ وارد حساب کاربری فیس بوک یا اینستاگرام شویم ،نگاه اجمالی داریم.ابتدا لازم است حتما اطلاعاتی مانند نام کاربری ، ادرس ایمیل و یا شماره تلفن مربوط به حساب کاربری خود را داشته باشید و اینگونه است که میتوانید خیلی راحت وارد حساب کاربری خود شوید .به این موضوع توجه داشته باشید اگر رمز عبور خودرا فراموش کرده اید . میتوانید در صفحه ورود به سیستم درخواست بازنشانی  رمز عبور را بدهید .اگر حسابی در اینستاگرام دارید به راحتی میتوانید از طریق دستگاه هایی همچون تلفن همراه ، تبلت و مروگر سیستم وارد حساب کاربری خود شوید .و تنها مواردی که مورد نیاز است نحوه ورود به سیستم مانند نام کاربری اینستاگرام، شماره تلفن و ادرس ایمیل  مرتبط با حساب کاربری و رمز عبوراست و علاوه بر آن می توان از طریق فیسبوک نیز وارد حساب خود شوید .

۲-نحوه وارد شدن به اینستاگرام از طریق موبایل

نحوه ورود به حساب اینستاگرام در تلفن های همراه و تبلت با هرنوع سیستم عاملی (iOS یا Android) یکسان است و تفاوتی ندارد.در حالت کلی اینستاگرام به کاربران خود این اجازه را می دهد تا با استفاده از نام کاربری خود در اینستاگرام یا شماره تلفن و یا ادرس ایمیل مرتبط با حساب کاربری وارد اکانت خود شوند.بنابراین با استفاده ازیکی از این موارد می توانید وارد شوید و بعداز آنکه رمز را وارد کردید روی  Log In  کلیک کنید.

بروزرسانی اطلاعات شخصی اینستاگرام

<yoastmark class=

۳-نحوه ورود به اینستاگرام با استفاده از فیس بوک

اگر با استفاده از فیس بوک به حساب خود در اینستاگرام وارد شوید .نه تنها می توانید به راحتی پست های اینستاگرام خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید، علاوه بر آن می توانید از اعتبار فیسبوک خود به عنوان راهی ساده برای ورود به اینستاگرام نیز استفاده کنید.برای متصل شدن به حساب های فیس بوک و اینستاگرام ،ابتدا برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.روی منوی سوم نوار و سپس روی تنظیمات کلیک بزنید.

<yoastmark class=

<yoastmark class=

در قسمت Account، به اشتراک گذاری در سایر برنامه ها بروید و اینستاگرام را به حساب فیس بوک خود متصل کنید.

<yoastmark class=

<yoastmark class=

<yoastmark class=

بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید لازم است که بدانید اطلاعات شخصی در اینستاگرام شامل چه مواردی می شود؟اطلاعات شخصی در اینستاگرام شامل ایمیل، شماره تلفن ، جنسیت ، و تاریخ تولد فرد می شود. اطلاعاتی که در این بخش وجود دارد و شما آن را به روز می کنید بخشی از نمایه عمومی در اینستاگرام نخواهد بود.

۴-اکنون سوالی که پیش می آید این است که  چگونه اطلاعات شخصی  خود را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟

ابتدا روی See more در قسمت Accounts Center کلیک کنید و بعد از آن روی Personal details کلیک کنید و آنگاه اطلاعات شخصی خود را می توانید مشاهده کنید.و درآخر به این موضوع می پردازیم که چگونه اطلاعات شخصی خود را در اینستاگرام بروز و آن را تایید کنیم؟برای اینکه اطلاعات شخصی خود را به روز کنیم ابتدا وارد قسمت Accounts Center می شویم.سپس روی menuMore در پایین سمت چپ و سپس روی تنظیمات کلیک کنید.در مرحله بعد روی  Accounts Centre و سپس Personal details کلیک کنید.و روی حسابی که می خواهید اطلاعات خود را روی آن بروزرسانی کنید و سپس کلیک کنید.بعد از اتمام این مراحل  برای به روز رسانی ایمیل خود بر دکمه کناری ایمیل کلیک کنید.برای افزودن یا به روز رسانی شماره تلفن خود بر دکمه کناری شماره تلفن کلیک کنید.برای افزودن یا به روز رسانی جنسیت خود بر روی دکمه مورد نظر کنار جنسیت کلیک کنید.و توجه داشته باشید اگر Custom را انتخاب کنید،  نوع جنسیت خود را مشخص و سپس روی  Done کلیک کنید.و بعد از طی کردن این مراحل روی ارسال کلیک کنید.به این ترتیب اطلاعات بروزرسانی شده شما تایید می شود .این نکته حائز اهمیت است که تاریخ تولدها باید با همه حساب‌های موجود  در پایگاه داده مطابقت داشته باشد.هر بروزرسانی که در تاریخ تولد خود ایجاد می‌کنید باید  برای همه حساب‌های موجود در همان پایگاه داده  اعمال می‌شود.

نتیجه گیری :

حال که می دانید چگونه می شود به حساب کاربری وارد شد و اطلاعات شخصی چه مواردی هستند و یا چگونه می توان آنها  را بروزرسانی کرد.بنابراین به راحتی می توانید برای خود یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کنید و همچنین  با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی در اوقات فراغت خود را پر کنید .علاوه براین با استفاده ازاین اپلیکیشن می توانید در زمینه شغلی خود تبلیغات انجام داده و کسب وکارتان  را رونق ببخشید.

لینک های مربوط:

چگونه رمز عبور خود را در اینستاگرام تغییر دهیم ؟ اموزش گام به گام

نویسنده محتوا: محدثه یزدی

5/5 - (1 امتیاز)

ای او پنل

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام در گروه برنامه‌های مجازی بسیار مهم قرار می‌گیرد. از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در اینستاگرام موفق باشیم. شاید روزها و ماه‌ها زمان نیاز باشد تا بتوانید فالوورها و لایک‌های زیادی را برای پیج اینستاگرامی‌خودتان جذب کنید؛ اما آیا واقعا ارزش این را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا